მესამე დღე:
ეს დღე იყო ძალიან საინტერესო; რაც მთავარია მე ჩემმა კომპიუტერმა ცოტო გაუგეთ ერთმანეთს!!! დავიწყეთ სასწავლო პროეტის წერა; მეგონა ეს ძლიან კარგად ვიცოდი, მაგრამ ამოჩნდა არაფერიც არ მცოდნია; დღეს განსაკუთრებით მომეწონა ბლუმის ტაქსონომიით მისაღწევი შედეგების განსაზღვრა; ასევე მომეწონა მისაღწევ შედეგებში
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განსაზღღვრა(თითქოს გავთავისუფლდი ჩარჩოდან); დღევანდელი დღის კულმინაცია იყო ჩემთვის მიმართულების საკვანძო კითხვების გაანალიზება(ასე არასდროს დამიყვია დასმული კითხვები); ძლიან არ მომწონს არც თავის შეფასება და არც სხვისი კომენტარების წერა(ამ უკანასკვნელზე ცუდი მოგონება მაკავშირებს).
გმადლობთ გიორგი!
ეს დღე იყო ძალიან საინტერესო; რაც მთავარია მე ჩემმა კომპიუტერმა ცოტო გაუგეთ ერთმანეთს!!! დავიწყეთ სასწავლო პროეტის წერა; მეგონა ეს ძლიან კარგად ვიცოდი, მაგრამ ამოჩნდა არაფერიც არ მცოდნია; დღეს განსაკუთრებით მომეწონა ბლუმის ტაქსონომიით მისაღწევი შედეგების განსაზღვრა; ასევე მომეწონა მისაღწევ შედეგებში
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განსაზღღვრა(თითქოს გავთავისუფლდი ჩარჩოდან); დღევანდელი დღის კულმინაცია იყო ჩემთვის მიმართულების საკვანძო კითხვების გაანალიზება(ასე არასდროს დამიყვია დასმული კითხვები); ძლიან არ მომწონს არც თავის შეფასება და არც სხვისი კომენტარების წერა(ამ უკანასკვნელზე ცუდი მოგონება მაკავშირებს).
გმადლობთ გიორგი!
ნანა წარმატებებს გისურვებ!
ОтветитьУдалитьნანა საუკეთესო პედაგოგი ხარ.
ОтветитьУдалить